VEELGESTELDE VRAGEN

Wij streven ernaar om omze klanten een unieke shop-ervaring te bieden. Onze klantenservice staat elke werkdag klaar om alle vragen te beantwoorden. Om snel antwoord te krijgen op de meest voorkomende vragen hebben wij een overzicht voor u gemaakt. Komt u er helemaal niet uit? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers zullen uw vraag persoonlijk beantwoorden. 

Hoe kan ik een bestelling plaatsen? 
Zoek het gewenste artikel en plaats deze door middel van de 'IN WINKELWAGEN' button in uw winkelwagen. Nog een artikel toevoegen? Verlaat de winkelwagen door middel van de button 'GA VERDER MET WINKELEN'. Uw reeds toegevoegde artikelen blijven in de winkelwagen. Is uw bestelling compleet? Verlaat de winkelwagen en 'GA DOOR NAAR AFREKENEN'. Voer alle velden correct in, dit bevorderd de levertijd. TIP: voer ook uw e-mail adres in. Hiermee kunt u een persoonlijk Jakosportkleding account maken. Om uw bestelling te betalen heeft u de keuze uit verschillende betaalmethodes. Nederlandse klanten kunnen gebruik maken van IDEAL, PAYPAL en CreditCard. Belgische klanten kunnen gebruik maken van BANCONTACT, PAYPAL en CreditCard. De button 'PLAATS BESTELLING' verbindt u door naar het betaalscherm. Zodra de bestelling is geplaatst en de betaling is voltooit, ontvangt u van ons een orderbevesting in via de mail. 

Welke maat moet ik hebben?
Om de juiste maatvoering te bepalen kunt u gebruik maken van ons MATENTABEL. Alle kleding van JAKO valt normaal uit. Wij raden u aan om uw standaard te maat te bestellen. 

Kan ik mijn order wijzigen of annuleren?
Nadat u besteld heeft is het helaas niet mogelijk om een order te wijzigen of annuleren. Mocht er een probleem zijn ontstaan, neemt u dan contact op met ons via 0513 - 485 485 of via info@jakosportkleding.nl. Onze medewerkers staan u graag te woord. 

Betaal ik verzendkosten? 
Voor alle bestellingen rekenen wij standaard €6,95 verzendkosten. 

Wat is de levertijd? 
Wij hanteren een levertijd van 2-5 werkdagen. De bestellingen worden alleen uitgeleverd op werkdagen, met uitzondering van feestdagen. Op de dag van bezorging informeren wij u over het 1 uurs-tijdvak, waarin de chauffeur uw pakket bezorgt. Niet thuis? Geen probleem. De chauffeur zal het pakket afleveren bij de buren of één van de pick-up-points in de buurt. U ontvangt hierover bericht per mail. 

Ik heb niet al mijn artikelen ontvangen. Wat nu? 
Het kan voorkomen dat niet alle, door u bestelde, artikelen in 1 pakket wordt geleverd. Op de leverbon staat vermeld wanneer u de 'BACK-ORDER' kunt verwachten. Het tijdstip hiervan staat aangegeven met 'KW'. 

Kan ik mijn bestelling retourneren? 
De bestelde goederen dienen uiterlijk 14 dagen na ontvangst door klant weer in het bezit zijn van Jakosportkleding.nl. LET OP: Na 14 dagen worden retour zendingen niet meer geaccepteerd. Een artikel die in backorder staat is hierop een uitzondering.

Voor de volledige terugbetaling dienen alle goederen in de originele staat te zijn met alle originele labels en/of kaartjes zoals aangeleverd. Er mogen geen geuren of beschadigingen aan het product zitten. De kosten voor het retourneren is voor de klant zelf. Nadat wij uw pakket hebben ontvangen wordt het volledige aankoopbedrag min de verzendkosten terug gestort op uw rekening. Doorgaans is dit binnen één tot vier werkdagen nadat we uw retourzending hebben ontvangen. Zodra uw retourzending is afgehandeld ontvangt u een email van onze administratie.

Stuur het pakket op naar: Jakosportkleding.nl - T.a.v Retouren - Warrewei 10A - 8406AB - Tijnje (NL).

Download RETOURFORMULIER.

LET OP! ARTIKELEN UIT DE SALE KUNNEN NIET WORDEN GERETOURNEERD! DIT GELDT VOOR ALLE ARTIKELEN MET MEER DAN 25% KORTING!

Artikelen omruilen
Artikelen kan je ruilen door deze te retourneren en vervolgens gelijk een nieuwe bestelling te plaatsten in onze webshop. 

Mijn persoonlijke Jakosportkleding account
Heel eenvoudig kunt u een persoonlijk Jakosportkleding account aanmaken. 

Om toegang te krijgen tot uw account, kunt u bovenaan iedere pagina op onze webshop klikken op Log in of Mijn account. Uw inloggegevens bestaan uit uw e-mailadres en het wachtwoord dat u heeft opgegeven bij registratie.

Wanneer u ingelogd bent kunt u:

- Nóg sneller bestellingen plaatsen, uw voorkeuren blijven behouden.
- Uw eerdere bestellingen bekijken.
- Wijzigingen aanbrengen in uw adresgegevens.
- Uw accountgegevens wijzigen.
- Aan- en afmelden van nieuwsbriefabonnementen.
- Uw wachtwoord wijzigen.
- Verschillende verzendadressen opslaan om een bestelling naar verschillende adressen te versturen.

 Jakosportkleding voldoet aan alle geldende privacyregelingen en uw gegevens zullen niet aan derden worden verstrekt.

Hoe meld ik mij aan voor de persoonlijke nieuwsbrief? 
Klik HIER om u aan te melden voor onze Jakosportkleding nieuwsbrief. Nadat u op 'inschrijven' heeft gedrukt, ontvangt u van ons een bevestigingsmail per mail. Door deze mail te bevestigen ga je akkoord met onze voorwaarden. Via onze nieuwsbrief blijf je op de hoogte van vele aanbiedingen, kortingscodes en andere content. Voeg de mail info@jakosportkleding.nl toe aan uw adresboek om ervoor te zorgen dat de mail niet in uw spam beland. Maakt u gebruik van een G-Mail account? Het kan voorkomen dat onze nieuwsbrief in een andere map terrecht komt. Sleep een mail van Jakosportkleding naar uw primaire map om niets te missen. 

Kortingscode toevoegen  
Gefeliciteerd met de kortingscode die u van ons heeft ontvangen! De kortingscode kunt u activeren door in stap 2 'OVERZICHT en BETALEN' de kortingscode in te voeren. Druk vervolgens op de button 'KORTING DOORVOEREN'. De korting wordt automatisch verrekend. 

- Maximaal 1 kortingscode per bestelling/klant

- Niet geldig voor reeds geplaatste bestellingen 

- Niet geldig in combinatie met andere actiecodes

- Kortingscodes hebben een beperkte geldigheidsduur 

Verzorgd Jakosportkleding.nl ook bedrukkingen?
Ja, u kunt uw kleding ook bij ons laten bedrukken. Jakosportkleding werkt hierin samen met Greensport.nl, zij verzorgen alle bedrukkingen voor Jakosportkleding.nl. Voor vragen, prijzen of een offerte op maat kunt u hiervoor direct contact met ons opnemen via 0513 - 485 485 of via info@jakosportkleding.nl.

To Top